2011. október 8., szombat

Menyasszonyi torta (?)


Hát igen, ez egy fura történet.

Szóval úgy kezdődött, hogy ajánlottak valakinek, hogy én tudok/szoktam sütni tortát megrendelésre. Esküvőre kéne most. Már az elején mondták, hogy 5 kicsi, 8 szeletes gyümölcstorta kéne, nem akarnak semmi hiperdízájn menyasszonyi tortát sem, az csak legyen kicsivel díszesebb, mint a többi.

Én meg elkezdtem magamban tervezgetni a tejszínes gyümölcsös tortácskákat. Aztán amikor jött az örömanya megbeszélni a dolgokat, kiderült, hogy neeem, ők csak arra a sima gyümölcstortára gondoltak, a pudingosra, és a főtorta legyen kicsivel púposabb, más díszítéssel. Mondom ŐŐŐŐ, oké.

Szóval így esett, hogy az első menyasszonyi torta, amit készítettem, egy gyümölcstorta lett. (Amihez meg nem találtam égenföldön 18 cm-s formát, szóval készült 5 darab 26 cm-s, de szerintem 8 ember simán megeszi azt is, amekkora hatalmas adag abból egy szelet.)

Végülis viszont nem sima pudingot tettem bele, hanem sárgakrémet, úgy talán kicsit kevésbé tömény, egy ünnepi lakoma után szerintem könnyebben csúszik. Színvilágnak a zöldet adták meg, kivi, szőlő, körte. Így hát az lett.



Hozzávalók:

3 tojásos piskóta

2 dl tejből készült sárgakrém

gyümölcsök

tortazselé


A készítését szerintem fölösleges leírnom, gyümölcstortát mindenki tud csinálni :)


Az egyik piskótát túl vékonyan kentem egy helyen, és kicsit kiszakadt. Nem lett volna gond valószínűleg, de úgy gondoltam, adjuk meg a módját, és hát így legalább magunknak is tudok valamit csinálni. Úgyhogy a múltkori kivis-barackos torta krémjét (0,25 l teszínből) készítettem hozzá. Az én elrendezésem nem tetszett a kisasszonynak, szóval Julcsi kívánságára átrendeztük, póni és szivecskék kerültek a tetejére. Bár a póni kicsit fura lett, de megfelelt a hölgyikének.





2 megjegyzés:

  1. nagyon gusztusos, ízléses tortákat csináltál!
    Biztosan ízlett a násznépnek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Én is remélem, hogy ízlett nekik, ha egyáltlán már megették, vagy legalábbis elkezdték megenni (2 órája vitték el őket).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...